دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
تبریز

حوزه/ مدال طلای معصوم خلیل‌زاده ورزشکار تیمورلویی به خانواده شهید آل هاشم اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، معصوم خلیل‌زاده تیمورلوئی، قهرمان مچ‌اندازی مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس در سال ۲۰۲۴ میلادی صبح دوشنبه مدال طلای خود را با حضور مسئولان شهرستان آذرشهر، گوگان و تیمورلو به پدر والامقام شهید آل هاشم و خانواده وی اهدا کرد.

دریافت ۲ مدال طلا از سوی خلیل‌زاده تیمورلوئی در مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس با روزهای شهادت شهدای خدمت مصادف شد و بر همین اساس او برای اهدای مدال به خانواده شهدای خدمت نیت کرد.

پدر شهید آل هاشم برای معصوم خلیل‌زاده تیمورلوئی که به همراه تیم ملی مچ‌اندازی کشورمان از ۲۵ مرداد تا چهارم شهریور ماه عازم مسابقات جهانی «مولداوی» خواهد بود، آرزوی توفیق کرد و از حضور مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار شهرستان آذرشهر، بخشدار گوگان، شهردار و رئیس شورای شهر تیمورلو برای حمایت از این جوان تشکر کرد.

خلیل زاده قهرمان مچ‌اندازی مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس در سال ۲۰۲۴ میلادی، قبل از این نیز یکی از دو مدال طلای این مسابقات را به خانواده شهید «مالک رحمتی» اهدا کرده بود.

این ورزشکار فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران همچنین در سال ۲۰۲۳ میلادی مدال برنز مسابقات آسیایی مچ‌اندازی را کسب کرد و در مجموع چهار مدال بین‌المللی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha